Przejdź do głównej zawartości

Dwadzieścia dobrych powodów, aby uwielbiać Boga (Ps.103)


1. On odpuszcza moje winy.
2. On leczy moje choroby.
3. On ratuje moje życie od zguby.
4. On wieńczy mnie łaską i litością.
5. On nasyca moje życie dobrem.
6. On wymierza sprawiedliwość i przywraca prawo uciśnionym.
7. On objawia nam swoje drogi.
8. On jest miłosierny.
9. On jest łaskawy.
10. On jest cierpliwy.
11. On jest pełen dobroci.
12. On nie gniewa się na wieki.
13. On nie postępuje z nami według naszych grzechów.
14. Jego dobroć jest wielka dla tych, którzy się Go boją.
15. On oddala nasze występki.
16. On ma nad nami litość.
17. On pamięta, że jesteśmy prochem.
18. Jego łaska trwa od wieków na wieki.
19. On błogosławi dzieci i wnuki tych, którzy są mu posłuszni.
20. On panuje nad wszystkim i utwierdził swój tron.


"Uwielbiaj, duszo moja, Pana, i wszystko, co jest we mnie,
niech sławi święte imię Jego.
Uwielbiaj, duszo moja, Pana
i nie zapominaj o tym, co ci dobrego uczynił.
Wysławiajcie Pana, aniołowie jego i wy, mocarze wszyscy,
pełniący jego rozkazy i słów jego słuchający.
Wysławiajcie Pana, wszystkie zastępy jego
i wszyscy słudzy, czyniący Jego wolę.
Wysławiajcie Pana, wszystkie dzieła jego,
na każdym miejscu Jego panowania,
wysławiaj, duszo moja, Pana!"


Ps.103,1.2.20-22 BWP

Komentarze