Przejdź do głównej zawartości

Moc modlitwy kobiety - Stormie Omartian



Chciałam podzielić się z wami wartościową książką, którą ostatnio zaczęłam czytać, a którą poleciła mi po przeczytaniu moja mama.

Zamieszczam krótką recenzję:

Moc modlitwy kobiety

Stormie Omartian


DOŚWIADCZYŁAM TEGO, ŻE BÓG JEST W STANIE WYRÓWNAĆ MOJE ŚCIEŻKI, UCISZYĆ MOJE BURZE, ZACHOWAĆ OD NIEBEZPIECZEŃSTWA MNIE SAMĄ I WSZYSTKO, CO JEST DROGIE MOJEMU SERCU, I MOŻE NAWET UCZYNIĆ MOJE DROGI PROSTYMI, KIEDY PROSZĘ GO, ABY POMÓGŁ MI PRZEJŚĆ PRZEZ ZAWIŁOŚCI ŻYCIA. TAKIE RZECZY NIE DZIEJĄ SIĘ JEDNAK SAME. NIE DZIEJĄ SIĘ BEZ MODLITWY.

Modlitwa ma wielką moc – czy jednak potrafisz modlić się za siebie samą?

Może ci się wydawać, że o wiele łatwiej jest modlić się za współmałżonka, dzieci, przyjaciół i dalszą rodzinę, Bóg chce jednak również odpowiedzieć na modlitwy dotyczące twojego własnego życia. Jemu sprawia najwyższą przyjemność, kiedy przychodzisz do Niego ze swoimi potrzebami i prosisz Go, aby pomógł ci stać się kobietą, którą zawsze pragnęłaś być.

Stormie Omartian poprowadziła już miliony kobiet ku głębszemu i bardziej sycącemu życiu modlitwy. Teraz, dzięki swojej znajomości Słowa Bożego i wyrazistym opisom własnych odkryć w dziedzinie modlitwy, pokaże ci, w jaki sposób:

– przybliżyć się do Pana,
– poznać Jego plany i cele dla twojego życia,
– znaleźć pociechę, pomoc i umocnienie na każdy dzień życia.

Złóż w Nim ufność, krok po kroku, w każdej sprawie, która leży ci na sercu, i odkryj potężną moc, jaką modlitwa uwolni w twoim własnym życiu.

Stormie Omartian jest autorką bestsellerowych pozycji z serii Moc modlitwy (ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie, w tym "Moc modlitwy żony" i "Moc modlitwy męża"), a także książek takich jak „Stormie”, „Just Enough Light for the Step I’m On” czy „The Prayer That Changes Everything”. Stormie jest od 32 lat żoną Michaela, z którym mają troje dorosłych dzieci.


Książka jest dostępna także przez wydawnictwo Znaki Czasu i można ją znaleźć tutaj:

http://sklep.znakiczasu.pl/347,moc-modlitwy-kobiety.html

Aby książkę bardziej przybliżyć, chciałam wam przedstawić kilka cytatów z I rozdziału, które mnie szczególnie ujęły.

Fragment mówiący o tym, że kobiety poszukują zaspokojenia swoich potrzeb u mężczyzn:

"My, kobiety, od wieków zmagamy się i walczymy z synami Adama, próbując ich zmusić, aby nas pobłogosławili i utwierdzili nas w naszym poczuciu wartości. Zmagania te, w najlepszym wypadku, prowadzą do frustracji... Ostatecznie widzimy, że jest to pozbawiony sensu, wyczerpujący proces, w którym obie strony są skazane na porażkę. Nie są temu winni synowie Adama; oni nie są w stanie obdarzyć nas upragnionym błogosławieństwem, co więcej, przeraziłyśmy ich władzą, jaką dajemy im nad naszymi duszami. Musimy nauczyć się wreszcie, że błogosławieństwa, których naprawdę nam potrzeba, pochodzą wyłącznie od Pana."

Nie chodzi o to, aby jakoś przeżyć

"Nikt z nas nie lubi kręcić się w kółko, ciągle przechodząc przez te same obszary i wracając do tych samych problemów, tych samych frustracji, tych samych pomyłek i tych samych ograniczeń. Nie chcemy mieć zatwardziałych, nieczułych serc, nie chcemy być zgorzkniałe, nieprzebaczające, pełne niepokoju, niecierpliwe, nieprzyjmujące żadnego pouczenia. Nie chcemy, aby rozwinęło się w nas negatywne myślenie, że "już nic nigdy się nie zmieni w naszym życiu, ponieważ od tak dawna już nic się nie zmieniło." Chcemy wyzwolić się z autodestrukcyjnych schematów i nawyków, chcemy być w stanie wyjść poza własne możliwości, ograniczenia, okoliczności. Nie chcemy jedynie jakoś przetrwać.
Pragniemy doświadczać zwycięstw. Pragniemy być częścią czegoś większego niż my same. Pragniemy włączać się w to, co Pan robi na ziemi - w sposób, który przyniesie owoc dla Jego Królestwa. Pragniemy mieć poczucie celu w naszym życiu. Pragniemy doświadczać obficie Bożej miłości i błogosławieństwa. Pragniemy tego wszystkiego. Wszystkiego, co Bóg ma dla nas. Nigdy jednak nie osiągniemy takiej jakości życia bez Jego mocy. A to może się stać, tylko kiedy się modlimy."


Kolejne rozdziały to np.:
-Panie, pomóż mi zawsze przebaczać
-Panie, pokaż mi, jak mogę panować nad swoimi myślami
-Panie, pobłogosław pracę, którą wykonuję
-Panie, wprowadź mnie we wszystko, do czego mnie stworzyłeś
-Panie, prowadź mnie we wszystkich moich relacjach
-Panie, wyzwól mnie spod wpływu negatywnych emocji
-Panie, spraw, abym umiała oprzeć się pokusie grzechu
-Panie, użyj mnie, byś mógł dotykać życia innych ludzi
-Panie, pomóż mi zostawić moją przeszłość

Jestem bardzo ciekawa, czego się dowiem :) a pierwszy rozdział już mi bardzo pomógł w moich różnych wątpliwościach i rozdarciach :)

PS. Po przeczytaniu mogę udostępnić swój egzemplarz ;)

Komentarze