Przejdź do głównej zawartości

Moc zwycięzcy




Kongres 2013.12.28 - Ev Herb Kersten - 1 from Dandenong Polish SDA Church on Vimeo.

Chciałam polecić kolejny wykład Herba Kerstena, w którym mówi o mocy Ducha Świętego w naszym życiu. Rozpaczliwie potrzebujemy chrztu Ducha Świętego każdego dnia i każdej godziny. Potrzebujemy oddać Jezusowi klucze do każdego pokoju, każdego kąta w naszym życiu, aby to On stanął w drzwiach i stoczył walkę z grzechem.
Dodam tylko swoje doświadczenie w tym temacie. Wiem, o czym mówi kaznodzieja. Doświadczyłam chrztu Duchem Świętym kilka lat temu. Pamiętam, że co godzinę miałam ustawiony budzik i się modliłam i to był dzień pełen takiej mocy, że nawet najtrudniejsze sytuacje nie były w stanie wytrącić mnie z równowagi. Moja mama też opowiadała mi o takim doświadczeniu. To jest realne i prawdziwe, nie jest żadną przesadną euforią i chodzeniem w innej świadomości, ale życiem w mocy. Nie należy się obawiać, że będziemy wyprawiać dziwne rzeczy i ktoś nas posądzi o pentakostalizm. Bóg chce dać moc do codziennego życia, do wypełniania naszych zwykłych obowiązków, do kochania ludzi, do wyznawania Mu naszych grzechów i do uwolnienia od naszych przyzwyczajeń i nałogów. I taki chrzest jest tym, co prowadzi nas do wylania Ducha Świętego w późnym deszczu na cały kościół.

Komentarze