Przejdź do głównej zawartości

Almost home







"Bóg chce prostych, pokornych ludzi, żyjących w harmonii z Nim, którzy będą głosić proste poselstwo na obecny czas, że Jezus powraca wkrótce."
myśl z wystąpienia pastora Teda Wilsona 11.03.2013 w Podkowie Leśnej


W tym tygodniu miało miejsce szczególne wydarzenie: do Polski przyjechał przewodniczący Generalnej Konferencji, instytucji kierującej Kościołem ADS na świecie, pastor Ted Wilson. Miał wystąpienie w Warszawie i Podkowie Leśnej, a także oficjalne wizyty z przedstawicielami władz polskich. Relacje z tych wystąpień są dostępne na oficjalnej stronie Kościoła www.adwent.pl .
Osobiście uczestniczyłam w spotkaniu w Podkowie Leśnej, a to, co szczególnie mi utkwiło w pamięci, to to, co tchnęło z jego mowy; była prostota, spokój i pełne przekonanie, że Bóg panuje i trzyma ster. Mówił o tym, że Bóg potrzebuje prostych, pokornych, zharmonizowanych ludzi, którzy będą głosili proste poselstwo i którzy nie będą dyskutować o różnicach opinii, ale będą trwali w jedności poznawania Boga i Jego woli.
Dla siebie samej po ostatnim weekendzie, czyli zjeździe młodzieży "Rewolucja" oraz wystąpieniu Teda Wilsona wyciągnęłam takie wnioski: jest zdecydowanie za mało kazań, które mówią o przyjściu Jezusa. Ja przez ostatni rok usłyszałam zaledwie dwa. Osobiście potrzebuję to rozumieć coraz więcej, żeby się nie pogubić w tym, co się wokół dzieje. Potrzebuję rozumieć wielki bój, potrzebuję oczyszczenia serca, wyznawania grzechów, weryfikowania tego, co wiem, przed Bogiem, potrzebuję uwolnienia od różnych zniewalających mnie nawyków i komplikacji naszych czasów i cywilizacji. 
Jest ogromna potrzeba zrozumienia, że Kościół Adwentystów jest naprawdę kościołem, który Bóg powołał, żeby w określonym czasie wykonał określone zadanie: ogłosił przyjście Mesjasza. Nie możemy o tym zapominać, kim jesteśmy i trzymać się tylko ogólnych sloganów. Jesteśmy rewolucjonistami i ta rewolucja musi się zacząć wewnątrz nas.
Takiej rewolucji życzę wszystkim tym, którzy strzegą przykazań Bożych i trwają przy świadectwie o Jezusie.  
___________________________
Książka do nabycia w wydawnictwie Orion Plus .

Komentarze