Przejdź do głównej zawartości

I am second


"Złożyłem w Panu całą nadzieję; On schylił się nade mną i wysłuchał mego wołania. Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki. I włożył w moje usta śpiew nowy, pieśń dla naszego Boga. Wielu zobaczy i przejmie ich trwoga, i położą swą ufność w Panu. Szczęśliwy mąż, który złożył swą nadzieję w Panu, a nie idzie za pyszałkami i za zwolennikami kłamstwa. Wiele Ty uczyniłeś swych cudów, Panie, Boże mój, a w zamiarach Twoich wobec nas nikt Ci nie dorówna. I gdybym chciał je wyrazić i opowiedzieć, będzie ich więcej niżby można zliczyć."
Ps.40, 2-6 BT
Jestem muzykiem z zamiłowania, wykształcenia i powołania. Kiedy myślę o powołaniu, mam na myśli to, że w każdym człowieku jest coś, co robi z największą radością i w czym jest dobry, ale nie potrafi wytłumaczyć, skąd to ma. Ludzie pytają go: "Jak ty to robisz, że ci to tak wychodzi? Jak długo ćwiczyłeś, żeby być dobrym w tym, co robisz?"
Wierzę, że powołanie nie jest szczęśliwym zrządzeniem losu. Powołanie jest Bożym głosem w człowieku, który uzdalnia i ponagla go, aby tworzył te wszystkie dobre rzeczy i prowadził swoje życie ku Jego chwale. Powołanie nie jest czymś, czym możemy się chwalić: "Pracowałem na to tyle lat i teraz możecie mnie podziwiać".  Ludzie mogą doceniać naszą pracę, nasz wysiłek i determinację w rozwijaniu tego, co mamy, ale jedyną osobą, która może przyjąć całą chwałę, jest Bóg, który to wszystko dał.
Nikt z nas nie lubi przegrywać. Bycie drugim. Chowanie się w czyimś cieniu. To po prostu nie leży w naszej naturze. Dzisiejszy świat krzyczy do nas z bilbordów, telewizji, radia i gazet: „Musisz być pierwszy. Musisz być najlepszy!”. Najpierw najlepszy w szkole. Później na studiach. Potem w pracy i życiu osobistym. Bycie drugim po prostu się nie opłaca.
Jest jednak miejsce, gdzie być DRUGIM oznacza – być zwycięzcą. Jest Ktoś, komu nie musisz za wszelką cenę udowadniać swojej wartości. Jest Ktoś, dla kogo jesteś zwycięzcą bez względu na to jakie błędy popełniłeś w swoim życiu. Bez względu na to, które miejsce zajmujesz w biegu życia. Jest Ktoś, dla kogo warto być DRUGIM. Ktoś, przy kim dobrze jest być DRUGIM.

Nazywam się Kika Harasim i JESTEM DRUGA.



http://www.iamsecond.com/ 

Komentarze