Przejdź do głównej zawartości

Wielki Bój - projekt 2012/13



Nie wiem nic o dniu jutrzejszym
Ira F. Stamphill

1. Nie wiem nic o dniu jutrzejszym
nie wiem, co przyniesie mi
słońca blask czy niebo szare
nocy mrok, czy jasność chwil.
Nie chcę martwić się o przyszłość,
przecież wiem, co Jezus rzekł.
Dzisiaj idę Jego drogą,
On za rękę trzyma mnie.

Ref.
Nie wiem, co mi jutro niesie,
lecz spokojnym, wiedząc to,
że mnie Jezus w przyszłość wiedzie
i On trzyma moją dłoń.


2. Moje brzemię zda się lżejsze,
już nie straszy życia toń.
Poprzez chmury widzę tęczę,
gdy On trzyma moją dłoń.
Burz ni mroku tam nie będzie,
ani trosk, co barki gną,
tam przy końcu złotej tęczy,
która wiedzie w Ojca dom.

Ref.
Nie wiem, co mi jutro niesie,
lecz spokojnym, wiedząc to,
że mnie Jezus w przyszłość wiedzie
i On trzyma moją dłoń.


3. Nie wiem, co mi jutro niesie,
blaski słońca, czy też zmierzch,
ale Ten, co dba o ptaszki,
nie zapomni o mnie też.
Choć ma droga nieraz wiedzie
przez płomienie, powódź łzy,
ale On przede mną idzie,
jam ukryty w Jego krwi.

Ref.
Nie wiem, co mi jutro niesie,
lecz spokojnym, wiedząc to,
że mnie Jezus w przyszłość wiedzie
i On trzyma moją dłoń.


***

Mamy Nowy Rok 2012.
Gazety i media prześcigają się w reklamowaniu i wyśmiewaniu zarazem wszelkich przepowiedni o końcu świata, chociażby najnowszy numer Focus. Smutne, że ludzie tak niewiele rozumieją, co jest w tej sprawie najistotniejsze, że nie dostrzegają naprawdę poważnego problemu wielkiego boju dobra ze złem, który rozgrywa się za kulisami świata widzialnego.

Jakie masz myśli o roku 2012? Spodziewasz się czegoś przełomowego, niezwykłego? Może boisz się globalnej katastrofy? A może zaczynasz postrzegać kryzys jako spisek władzy przeciwko narodowi?
To ważne, co myślisz o tym wszystkim, ale ważniejsze jest, co myśli o tym Bóg, nie sądzisz? Chciałbyś Go o to zapytać?



Na te i podobne pytania odpowiada książka "Wielki bój". Jest to książka nieprzeciętna. Już od czasu jej pierwszego wydania budziła duże zainteresowanie, ale też niemałe kontrowersje. Ukazując genezę odwiecznego konfliktu między dobrem a złem, wyjaśnia przyczyny upadku wielu imperiów. Autorka w sposób bezkompromisowy przytacza z dziejów chrześcijaństwa przykłady manipulacji sumieniami ludzi i wykorzystywania ich niewiedzy.

Zamów i przeczytaj - przyszłość może okazać się mniej przerażająca :)

Wielki bój - oficjalna strona książki

Komentarze